Dag 20 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bert en Elleke Gerits - WaarBenJij.nu Dag 20 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bert en Elleke Gerits - WaarBenJij.nu

Dag 20

Blijf op de hoogte en volg Bert en Elleke

12 Augustus 2016 | Nederland, Amsterdam

Vandaag de allerlaatste dag in Vietnam. We beginnen de dag vroeg met het bezoeken van de drijvende markt in Canada Thomas. De boot brengt ons naar de druk bezochte markt. Hier verkopen de lokale boeren hun producten. Geweldig te zien hoe de boten zich presenteren. Op een bamboe stok prikken ze hun waar om te laten zien wat ze aan boord hebben.
Vervolgens gaan we naar de lunchplek om afscheid te nemen van de lokale gids, de busboy,de Nederlandse gids en de chauffeur. Hier is op het vliegveld geen tijd meer voor. Rond 16.00 uur komen we aan op het vliegveld. De lange reis terug gaat beginnen. We kijken terug op een mooie en interessante reis met geweldig reisgezelschap en mooie nieuwe wetenswaardigheden over een land in opbouw na heel lange strijd .

Bert en Elleke

Dol op reizen van Limburg naar New Zealand of Alaska. Het maakt niet uit ook ons eigen Nederland heeft zoveel mooie plekken. Fietsen en lopen kun je overal. We houden vooral van de wisselende natuur, fauna en flora op alle plekken op de wereld. Ook staan we versteld over de verschillen van mensen op ieder plekje op deze aarde. Geweldig te ontdekken en verkennen.

Actief sinds 23 Juli 2016