Dag 15 - Reisverslag uit Phan Thiết, Vietnam van Bert en Elleke Gerits - WaarBenJij.nu Dag 15 - Reisverslag uit Phan Thiết, Vietnam van Bert en Elleke Gerits - WaarBenJij.nu

Dag 15

Blijf op de hoogte en volg Bert en Elleke

07 Augustus 2016 | Vietnam, Phan Thiết

Een vroege wake up callgirl 5.30 uur. Voor ons eigen bestwil. Deze stad (Nha Trang ) willen we snel verlaten. Het is er druk en overlopen van Chinezen en Russen en natuurlijk vakantievierende Vietnamezen. We kunnen beter vroeg in ons volgende resort verblijven om van het mooie strand te genieten.
Dus om 7.00 uur op weg naarPhan Thiet. Onderweg stoppen we nog bij de zandduinen van Mui Ne.
We brengen een bezoekje aan het stadje Phan Thiet. Dit is een leuk vissersplaatsen aan de oostkust met prachtig strand. Hier blijven we 2 nachten.
We komen vroeg aan bij een prachtig resort. Super restaurant en geweldige kamers. Na het avondeten komen we in onze kamer en treffen er een bedverhaal en 2 koekjes . Ook is ons bed open geslagen en de klamboe erover gespreid . Hier kunnen wij ons best 2 dagen vermaken. Morgen dan een dag relaxen.

Bert en Elleke

Dol op reizen van Limburg naar New Zealand of Alaska. Het maakt niet uit ook ons eigen Nederland heeft zoveel mooie plekken. Fietsen en lopen kun je overal. We houden vooral van de wisselende natuur, fauna en flora op alle plekken op de wereld. Ook staan we versteld over de verschillen van mensen op ieder plekje op deze aarde. Geweldig te ontdekken en verkennen.

Actief sinds 23 Juli 2016