Dag 13 - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Bert en Elleke Gerits - WaarBenJij.nu Dag 13 - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van Bert en Elleke Gerits - WaarBenJij.nu

Dag 13

Blijf op de hoogte en volg Bert en Elleke

05 Augustus 2016 | Vietnam, Nha Trang

Vandaag een lange rit voor de boeg van 330 km. We gaan van Hoi An naar Na Trang. We brengen een bezoekje aan Son My slachtveld waar de Amerikanen dachten dat ze gevaarlijke strijders zouden treffen . In plaats daarvan vermoorden ze 504 burger slachtoffers . Afschuwelijk om te zien hoe oude vrouwen en kinderen gewoon neergeknald zijn. Slechts enkele Amerikanen hadden het lef hiervan te berichten en deden niet mee maar hielpen de slachtoffers Omdat we nog ver moeten reizen zoeken we elders een lunchplek.
We checken in en krijgen in het hotel een buffet. Daarna gaan we nog naar het strand voor een avondwandeling. Morgen maken we een stadswandeling met allerlei bezoekjes.

Bert en Elleke

Dol op reizen van Limburg naar New Zealand of Alaska. Het maakt niet uit ook ons eigen Nederland heeft zoveel mooie plekken. Fietsen en lopen kun je overal. We houden vooral van de wisselende natuur, fauna en flora op alle plekken op de wereld. Ook staan we versteld over de verschillen van mensen op ieder plekje op deze aarde. Geweldig te ontdekken en verkennen.

Actief sinds 23 Juli 2016