Dag 5 - Reisverslag uit Ninh Bình, Vietnam van Bert en Elleke Gerits - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Ninh Bình, Vietnam van Bert en Elleke Gerits - WaarBenJij.nu

Dag 5

Blijf op de hoogte en volg Bert en Elleke

28 Juli 2016 | Vietnam, Ninh Bình

We zitten nog in Hanoi omdat de cruise door Halong Bay niet door kan gaan i.v.m. het weer. Vanachter is de storm over ons heen gekomen en we zien overal water langs de muren van onze kamer druppelen. We kunnen dus rustig aan doen vandaag . Koffers inruimen en een afsluitende lunch en dan toch verder richting zuiden. We gaan vandaag naar Ninh Bing. Daar staat verder niet veel op het programma,maar de Vincent onze reisleider komt steeds met nieuwe verrassingen, dus wie weet.
Onderweg zien we de schade van de storm. Hele bomen liggen over de weg in de stad, vandaar dat we ook niet naar ht alternatief kunnen. We zouden Bar Dimhtempel bezoeken, maar de weg is versperd. Dan maar naar de keizerlijke tempel Nog lu. Ie is te bereiken.we overnachten in Tam coc Eco loge. We komen aan en zien dat het aardig donker is in het dorp. Ook hier is er stormschade. Alle stroom in dit gebied is uitgevallen. Geenlicht en geen airco, even wennen. We puffen ons er wel doorheen. Het eten bij een lokaal restaurant is weer uitstekend. Daar kan gelukkig geen storm tegenop.

Bert en Elleke

Dol op reizen van Limburg naar New Zealand of Alaska. Het maakt niet uit ook ons eigen Nederland heeft zoveel mooie plekken. Fietsen en lopen kun je overal. We houden vooral van de wisselende natuur, fauna en flora op alle plekken op de wereld. Ook staan we versteld over de verschillen van mensen op ieder plekje op deze aarde. Geweldig te ontdekken en verkennen.

Actief sinds 23 Juli 2016